Informatieboekje

In het informatieboekje staan veel vragen beantwoord.
Dit boekje wordt voorafgaand van de Kindervakantieweek gemaild en online gezet.

Hoe laat kunnen de kinderen het terrein op?
Dit kan vanaf half 10 en om half 4 gaat iedereen naar huis.

Wanneer is de kijkavond/ feestavond?
Dit is altijd op dinsdag avond. Iedereen is welkom.

Is het erg als ik niet kan bouwen of afbreken?
Nee, dat is niet erg. Het bouwen op maandag gebeurd met een groepje dus dat komt altijd goed. Ook kan er altijd om hulp gevraagd worden. Bij het afbreken helpt de organisatie mee. Dus laat aub van je horen wanneer het afbreken niet helemaal lukt.

Informatie voor ouders

Beste ouders,

Wij hebben weer erg veel zin om er 3 super leuke dagen van te maken samen met uw kinderen en alle vrijwilligers. Om deze dagen zo goed mogelijk te laten verlopen zijn er natuurlijk bepaalde regels en gebruiken. Deze zorgen ervoor dat alles in goede banen geleid wordt. Alles wat u hier over moet en wilt weten vindt u in het informatieboekje, dit informatieboekje volgt later als het volledige programma bekend is.

Hieronder de belangrijkste zaken op een rijtje:

• Kom elke dag op tijd met een stralend humeur;
  • Ouders zijn verantwoordelijk voor het halen en brengen van de kinderen van en naar het bouwdorp;
  • Wanneer een kind zich niet naar behoren gedraagt, heeft de werkgroep de bevoegdheid het kind van verdere deelname aan de kindervakantieweek uit sluiten;
  • Alle dagen is er EHBO aanwezig;
  • Wij raden aan om uw kind oude kleren aan te trekken;
  • Er worden tijdens de Kindervakantieweek foto’s en video’s van alle aanwezigen gemaakt die gepubliceerd worden;
  • Mocht u, als vrijwilliger, onverhoopt niet kunnen helpen op de door u opgegeven dag, dan dient u zelf te zorgen voor vervanging. In verband met de veiligheid van de kinderen is afzeggen van hulp geen optie;
  • Kinderen jonger dan 4 jaar mogen niet deelnemen aan de activiteiten. Het is dus niet toegestaan deze kinderen mee te nemen terwijl u zelf als vrijwilliger deelneemt.
    Deelname aan de Kindervakantieweek is geheel voor eigen risico. De kindervakantieweek is niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal;
  • Meld uw kind altijd af als hij/zij niet kan komen (ziekte, overige redenen). Afmelden kan bij Saskia van Son 06-20834049 of Sindy van Empel 06-30190945;
  • Ook met slecht weer gaat de kindervakantieweek door;
  • Er wordt gezorgd voor eten, drinken, fruit en versnaperingen voor de kinderen en vrijwilligers die komen helpen. (u hoeft dus zelf niets mee te brengen/geven).

Voor de verwerking van persoonsgegevens hebben wij een Privacy Statement opgesteld. Ook is er een Gedragscode voor vrijwilligers van Stichting Kindervakantiewerk Berlicum actief.

Ouders